Silvia Bya Urlih – Să fim iar mândri





Îngenunchez în fața steagului -
un gând frumos începe-n mine
să dospească;
visez să-i fie date magului
durerile-ți,
iubită țară românească.
Ești țara mea,
ești România mea!
culorile-ți mă-mbărbătează!
azi, vreau să fii precum o stea
azi, vreau să uiți c-ai adormit,
să fii iar trează.
Mă rog la Domnul,
lumina sfântă a ți-o dărui,
să strălucești
să nu mai stai pe-afară...
să-ți fie cald în casa sufletului, zi de zi,
să nu mai ai viața amară.
Mă rog ca fiul meu să fie mândru
că l-am născut
și l-am crescut la tine-n casă,
să poată fericit păși prin verde codru,
să uite de durerile
ce-l apasă.
Îți dăruiesc iubită țară românească,
sufletul meu
și-al celor ce-și doresc
floarea iubirii, pe creste, să sădească,
să fim iar mândri când trandafiri,
pe munte, înfloresc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Decorații de metafore

Pelerinaj de Suflet românesc, Gala premiilor de excelență, August 2013,

Llelu Nicola Vălăreanu - Râu de sânge