MIHAIL RUJOIU – UITARE



Nopti prea lungi, nopti prea scurte,
Zile frumoase si zile urate,
Ceasuri ce bat , ceasuri ce tac
Tu m-ai uitat, eu te-am uitat…

Visele prea lungi, visele prea scurte,
Zile bune putine si zile rele multe,
Sansa a venit, sansa a plecat ,
Eu te-am uitat, tu m-ai uitat.

Ploi prea lungi , ploi prea scurte,
Amintiri frumoase si amintiri urate,
Clopote ce bat , clopote ce tac,
Tu m-ai uitat, eu te-am uitat.
Saruturi prea lungi, sarutari prea scurte,
Buzele sunt dulcu si buzele sunt mute,
Lacrimi ce ard , lacrimi ce cad,
Eu te-am uitat , tu m-ai uitat.

Nori prea desi, nori prea rari,
Tu acum apari si apoi dispari,
Chipul tau vesel , chipul tau trist,
Tu m-ai uitat , eu te-am uitat.

Ape prea reci, ape prea calde
Valuri mici si valuri inalte,
Luna a venit, luna a plecat,
Eu te-am uitat, tu m-ai uitat.

Idei prea istete, idei prea tasnite,
Idealuri reusite si idealuri nereusite,
Campul verde, campul uscat,
Tu m-ai uitat, eu te-am uitat.

Natura confuza, natura mortala,
Un cantec pierdut pe bolta stelara,
Privim indelung un rasarit de soare
Si ne pierdem adanc, in uitare.


SUFLET ROMÂNESC – POEZIE DIN CONCURS

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Decorații de metafore

Pelerinaj de Suflet românesc, Gala premiilor de excelență, August 2013,

Llelu Nicola Vălăreanu - Râu de sânge