MIHAIL RUJOIU – DOAR EU VREAU SA SPUN



                                                                    
Ma scol cu ochii in ceata,
Zapada imi plange la picioare,
Umbre in mine sapa,
Unpic din viata mea mai moare.

Privesc oginda cum se misca
O floare din ghiveci candoare,
Umbre danseaza pe pereti,
Un pic din viata mea mai moare.

Ascult cum focul viu despica
Un lemn plin de sudoare,
Umbre apasa peste mine,
Un pic din viata mea mai moare.

Fereastra o privesc adanc,
Deschid trecutul ce ma doare,
Umbrele se strang mereu,
Un pic din viata mea mai moare.

Afara este frig si alb,
Privesc prin umbrele apasatoare,
Umbrele se strag mereu,mereu,
Un pic din viata mea mai moare

Si strafundul lor subtil
Un negru stors de vlaga zace,
Umbrele se strang de gat
Si inima in piept imi tace.

SUFLET ROMÂNESC – POEZIE DIN CONCURS

                                              

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Decorații de metafore

Pelerinaj de Suflet românesc, Gala premiilor de excelență, August 2013,

Llelu Nicola Vălăreanu - Râu de sânge