Ciuleandra


    
   „Am trăit la Târgu-Jiu bucuria de a vedea români care prin prospețimea spiritului lor, prin perseverență, muncă,dăruire, au impregnat adevăratele valori la loc de cinste. Laurii se cuvin lor, celor care au trudit ca acest eveniment să fie viabil și mă bucur că acest eveniment este organizat anual și face parte deja din evenimentele cu tradiție a județului.
      Am avut surpriza să fiu printre laureați – fapt pentru care mulțumesc lui Dumnezeu, mamei, tuturor acelora care au trecut prin viața mea și au lăsat semne care m-au scris.
                                                                                                         Romița Mălina Constantin
Sărut 


Iubito, am cules Luceferi 
Să-ți pun în păr de sărbători 
am fost în Deltă după nuferi 
Să fur un curcubeu din nori 



Ascultă trilul din altare 
Frumoaso, pentru tine e! 
Atâta miere și atâta soare 
Pentru un cânt de dragoste! 



Am roșu, tainic, dor în sânge 
Și galben aur în priviri 
Tu, dă-mi albastrul să pot plânge 
În haina noastră cea de miri 



Iubito, ți-am adus lumină 
Cum am spus de la-nceput 
Din al aștrilor cunună

Și-a lui Dumnezeu sărut.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Decorații de metafore

Pelerinaj de Suflet românesc, Gala premiilor de excelență, August 2013,

Llelu Nicola Vălăreanu - Râu de sânge