Constantin Cristescu - Încă te iubesc



N-am nicio iarnă-n buletin
Şi cred că n-am nici vise
Pe care-aş vrea să ţi le-nchin,
Cu florile ucise.

Nu am nici urmă de-amintire
Şi rece plâng doar norii,
Încet de reci, mă picură safire
Ce îmi adorm fiorii.

N-am nicio lacrimă să-ţi dau
Să o săruţi în noapte,
Închise-n suflet, eu mai vreau
Poverile de şoapte.

Nici mângâieri eu nu mai am
Să mângâi linişti de-apus,
Sărutul eu ţi-l las pe geam
Şi-n nopate-s dus.

Nici paşi să fac eu nu mai pot,
Am mersul încuiat
În turn de fildeş şi socot,
C-aşa mi-e dat.

Nu am nici scară către cer,
Să urc privind de sus,
Speranţele ce mor, stingher,
În sufletul apus.

Nu am frumoasă rugaciune,
Să ţi-o închin, regesc,
Păşesc tăcut în altă lume
Şi încă te iubesc.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Pelerinaj de Suflet românesc, Gala premiilor de excelență, August 2013,

Decorații de metafore

SUFLET ROMÂNESC - antologie