MIHAIL RUJOIU – ATATA TIMP

Atatea lacrimi ce au cazut pentru dreptate
Si atata sange pentru vitejie
A supt acest pamant din vremuri vechi
Si le-a pastrat in el pe vesnicie.

Atata timp cat sunt roman
Si in piept o inima imi bate,
Eu voi lupta pe acest pamant
Si viata imi voi da pentru dreptate.

O inima am si pentru tara bate
Sis cut voi fi pe vecie,
Sa apar tara si al ei pamant
Si pacea in scumpa Romanie.

Roman am am fost, roman voi fi
Si pentru tara am sa mor,
Caci m-am nascut pe acest pamant
Eu il iubesc si il ador.

Roman am fost, roman voi fi
Caci am jurat sa-mi apar glia,
Aici eu am crescut si m-am nascut
Si voi muri pentru acest nume, ROMANIA.


SUFLET ROMÂNESC – POEZIE DIN CONCURS

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Decorații de metafore

Pelerinaj de Suflet românesc, Gala premiilor de excelență, August 2013,

Llelu Nicola Vălăreanu - Râu de sânge